luni, 25 ianuarie 2010

zi...de...zi...



Fiecare dintre noi se indreaba oare ce e mai de pret pe lumea asta?
E greu sa traiesti cu intrebari,e greu sa incerci sa faci ceva ce nu vrei,dar e greu sa multumesti pe cei din jur cu toate ca iti doresti din plin sa faci asta.
MI ar place sa fac multe lucruri insa mi e frica nu fiu catalogata intr un anume fel doar pentru ca le am facut.Se intampla sa fi catalogat si dupa felul in care gandesti ..nu numai din fapte...
Fiecare dintre noi e diferit in felul lui...unii ne permitem sa facem ceea ce vrem altii preferam sa ne abtinem si sa facem totul ca la carte gandindu ne la consecinte...la multe alte lucruri care poate chiar nu isi au rostul...
POate pentru o clipa ar trebui sa ne gandim ca e bine sa faci ce simti ..fara sa e gandesti la consecinte...insa tare mi e teama de ce se poate intampla dupa ce realizez ce mare greseala am facut....

In fine... poate mai bine...''traieste clipa''

Un comentariu:

  1. conteaza sa nu ti para tie rau...nu celor din jurul tau..conteqza sa te simti u bine si nu ceilalti...conteaza sa faci ce crezi u ca e bn ptr tine nu ce cred ceilalti

    nimeni nu are dreptul sa puna etichete pe tine
    si sa te catalogheze intr un anumit fel

    RăspundețiȘtergere