vineri, 2 iulie 2010


TE-AM IUBIT...

Te-am iubit între doua clepsidre de in.
Te-am iubit lânga pianul uitat pe arin.
Te-am iubit purtat de vânturile cu noi.
Te-am iubit sub versuri lungite pe foi.
Te-am iubit curgând subtire peste coarde.
Te-am iubit ca lemnul sub focul ce-l arde.
Te-am iubit ca norii risipiti de soare.
Te-am iubit ca stânca lovita de mare.
Te-am iubit ca harpa prinsa-n ciupitura.
Te-am iubit ca planta ucisa-n viitura.
Te-am iubit sclipind a poet iernatic.
Te-am iubit clipind a cais primavaratic.
Te-am iubit strivindu-mi inima în piept.
Te-am iubit plângând pe umarul tau drept.
Te-am iubit ca seara ce saruta luna.
Te-am iubit pe aripi ieri, furând cununa.
Te-am iubit sub valuri pline de mister.
Te-am iubit ca soimul zburând spre eter.
Te-am iubit ca noaptea când fuge de sori.
Te-am iubit ca vara tremurând a flori.
Te-am iubit pe pajisti în gradini alese.
Te-am iubit în public fara sa ne pese.
Te-am iubit în stare de colina stearsa.
Te-am iubit cum cauti zâmbet pe-o buza arsa.
Te-am iubit citând din povesti nescrise.
Te-am iubit cedând în fata unor vise.
Te-am iubit de-a pururi în straie cu armura.
Te-am iubit tot veacul cerând o firimitura.
Te-am iubit copil zburdând peste mileniu.
Te-am iubit padure asfixiind seleniu.
Te-am iubit ocean de armaturi la metru.
Te-am iubit culoare desprinsa din spectru.
Te-am iubit prin usa privind pe sub clanta.
Te-am iubit castan pictat fara de nuanta.
Te-am iubit oglinda prinsa între spini.
Te-am iubit fiinta si nu vreau sa suspini.
Te-am iubit în proza mirosind a rime.
Te-am iubit si vineri cu numerele prime.
Te-am iubit cale de-o mila pân' afara.
Te-am iubit cântând colinda amara.
Te-am iubit si umbra ramasa-n perete.
Te-am iubit naluca fiind trup în dublete.
Te-am iubit actor uitat peste hotare.
Te-am iubit înscris în altfel de sortare.
Te-am iubit si virus în corpuri straine.
Te-am iubit si azi în fata lunii pline.
Si inca te iubesc.

(scris de corina)

Un comentariu: