miercuri, 3 februarie 2010

In zadar


Nu
De ce nu?
Pentru ca m-am saturat sa fiu singura pentru care conteaza
Ti se pare mult?
Nu
Atunci?
De ce nu o fac si ceilalalti?
Pentru ca ei sunt indiferenti
Am sa o fac si eu
Bine. Atunci fi indiferenta
Dar nu asta vreau
Dar tocmai ai spus-o
Da dar...
Hotaraste-te
De ce e asa greu de ales?
Dar nu e greu. O faci sau nu
Dar vreau sa conteze. Nu vreau sa fiu indiferenta fata de lucrurile care se petrec in jurul meu.
Atunci nu fi
Dar toti ceilalti sunt
Inceteaza sa te mai compari cu ceilalti!
Dar stau cu ei zilnic. Cum as putea sa nu ma compar?
Pur si simplu nu o fa.
Tie iti e usor sa spui asta
Mi-a luat si mie ceva timp pana sa inteleg ca ce cred ei nu e de fapt ceea ce vreau eu
Dar nici eu nu vreau ce cred ei. Eu vreau sa cred in mine.
Ai incredere. Poti. Esti tu.
Dar nu e de ajuns sa fiu eu...
Ba da. Fii tu in orice situatie.
Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu