miercuri, 3 februarie 2010

Vreau sa...



*Vreau sa fi aici cand am nevoie, nu doar cand vrei tu ..

Vreau sa-mi zambesti atunci cand eu uit ..

Vreau sa-mi dai tu cand eu nu am ..

Vreau sa ma crezi atunci ca toti ma injura ..

Vreau sa ma prinzi cand eu cad ..

Vreau sa ma prinzi de mana cand eu fug ..

Vreau sa ma pictezi in rosu sangeriu ..

Vreau sa sti tu cine sunt cand eu uit ..

Vreau sa strigi tu atunci cand eu tac ..

Vreau sa rupi linistea asta sfasietoare ..

Vreau sa nu ma crezi atunci cand iti strig cu de-a sila ca nu te mai vreau ..

Vreau sa ma prinzi de mana si sa-mi spui 'ma ai pe mine' ..

Vreau sa-mi fi haina care ma imbraca atunci cand toti ma lasa ..

Vreau sa nu te schimbi niciodata ..

Vreau sa opresti timpu-n loc doar ca sa ma astepti ..

VREAU SA MA INVETI SA DANSEZ VALS!

Vreau sa ma minti soptindu-mi ca eu nu sunt ca alti ..

Vreau sa ma ierti atunci cand gresesc ..

Vreau sa stiu ca ma pot baza pe tine ..

Vreau toate stelele nu doar luna ..

Vreau tot nu doar farame ..

Vreau sa sti ca am sa fiu acolo oricat de prostesc m-as purta, oricat de absent as parea.

Te vreau aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu