joi, 19 noiembrie 2009

upsss...


... Am realizat o nedreptate...
Intradevar si fetele inseala la fel de mult,insa eu imi exprimam parerea doar din perspectiva mea...
Acum ca sa raspund la intrebare unui amic si anume:
1) ""de ce in ziua de azi,majoritatea fetelor cunosc baiatul dupa numarul de la masina?"" Poi...daca ea nu are masina..e normal sa se uite dupa masina altora;)) si daca mai e si frumos baiatul...a dat norocul peste ea:))+ ca femeile au o privire atat de agera incat observa mai intai masina si apoi numarul:D(tin sa zic...ma exclud din categoria asta)
2)"de ce exista o ura intre voi(mai potrivit ar fi invidie)?"
Intotdeauna va exista un fel de competitie...care are prietenul cel mai dragut,frumos,care are masina,care are bani,care are ''de toate''.Orice femeie/fata vrea pentru ea ceva mai bun..nu tinde spre coborare..aspira la zenit:D si nu puteti sa ziceti ca la baieti nu se intampla asta:D
3)"de ce va bateti joc de pers care va iubeste?"
Asta NU e adevarat...nu cred ca cineva ar vrea sa isi bata joc de persoana iubita,de prieteni,etc....adica asa ar fi normal...eu una nu as face treaba asta nici in ruptul capului pt ca nu e drept...
Sunt persoane care profita de bunatatea unora doar pt a obtine ce e mai bun pt ele insa nu trebuie sa ne amagim noi doar din lucruri dastea... VIATA MERGE INAINTE..
4)"dc nu apreciati "nimicurile" daruite din suflet?"
Eu ma exclud total din discutie aici...persoanele care nu apreciaza acele"nimicuri" sunt ele niste NIMICURI...sincer..Ar trebui sa invatam sa apreciem mult mai mult aceste lucruri decat bunurile materiale....Probabil din cauza ''crizei'':))se intampla asta..:)) dar cred ca e criza demult in ROmania...pt ca se intampla de fff mult timp:D
5)"dc apreciati mai mult marca masinii decat pers in sine?"
Fetele intodeauna vor sa se ''dea mari'' cu noua achizitie...sa arata lumii ce pot ele si din cauza asta...masina conteaza...Ele nu mai stau sa cunoasca persoana,nu i ofera posibilitatea de a se afirma...deoarece daca nu are ''masina X'' nu are ce discuta cu el;)

Cred ca am lamurit si partea masculina cat de cat...:D intrebarile sunt bine venite oricand...deci:) ''just say it''.

Un comentariu:

  1. Hai sa-i dau si eu niste raspunsuri amicului tau, daca tot nu am nimic de facut.

    1. Pentru ca majoritatea fetelor cred ca daca au un prieten cu masina sunt cele mai fericite si nu mai au nevoie de nimic. Insa gresesc, gresesc enorm. Asta nu e o realizare, sa umbli cu cineva care are masina. Esti realizata abia atunci cand vei avea tu masina. Si, din propria experienta, pot spune ca o fata poate fi fericita si cu un prieten simplu, fara masina si ce mai urmaresc pitipoancele astea. :D

    2. Sa fim seriosi, intre toata lumea exista invidie, toti/toate barfesc, nu e om care sa nu fi facut asta. Asa ca, sa arunce o privire mai profunda si in grupul baietilor. O sa ramana surprins intr-un mod neplacut.

    3. Poate pentru ca el/ea NU iubeste persoana aceea. Mult timp m-am gandit si eu la problema asta:il/o iubesti, faci orice pentru el/ea, dar asta nu inseamna ca e o iubire reciproca. Nu poti obliga un om sa te placa. Nu esti binevenit, pleaca! De preferat inainte de a te face de ras...

    4. Crezi ca mai apreciaza cineva in ziua de azi lucrurile simple? Rare sunt persoanele astea... Esti norocos daca intalnesti o asemenea persoana, care sa aprecieze orice si mai ales, sa aprecieze in momentul potrivit, nu dupa un timp, cand nu mai are rost.

    5. Acelasi raspuns ca la 1, numai ca ar mai trebui sa adaug ceva: fetele uita ca nimic nu e pe gratis. ;)

    RăspundețiȘtergere